تدبیر

اگر موافق تدبیر من شود تقدیر...

تدبیر

اگر موافق تدبیر من شود تقدیر...

تدبیر

همه قبیله من عالمان دین بودند
مرا معلم عشق تو شاعری آموخت
#سعدی

نوشتن را دوست دارم، چونان کودکی که به نقاشی عشق می ورزد و مانند کودک که نقاشی هایش همیشه زیبا نیست، متن های من نیز همیشه زیبا نخواهند بود؛ اما هر نقشی که کودک بر صفحه ی سفید کاغذ می زند نشانی از دل مشغولی ها و خواسته های اوست، ما از کودکی می آموزیم آن چه را می خواهیم و به آن چه می اندیشیم با نوشتن نشان دهیم.

دهم اردیبهشت 1397
(برای زمانی که مرگ وبلاگ ها فرا رسیده، نوشتن در وبلاگ بیشتر شبیه حدیث نفس است)

زندگی، زن و دیگر هیچ

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۴ ب.ظ
تحلیل های متفاوتی در مورد نگاه های جنسی نوشته شده اما به نظر من مقاله ی خوبی رو دکتر داریوش سجادی پیرامون این قضیه نوشته اند که البته با فضای مملکت ما همخوانی داره، مشکلی که معمولا در مقالات دیگه دیده میشه اینه که نوشته ها ناظر بر رخدادهای فعلی و یا داخلی نیست و این نوشته به نظرم تونسته این مشکلات رو بر طرف کنه. برای مطالعه ی این مقاله می تونید اون رو از لینک زیر دانلود کنید...


دریافت
عنوان: زندگی، زن و دیگر هیچ
حجم: 373 کیلوبایت
توضیحات: نوشته ی دکتر سجادی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۹
امین خلیق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی